събота, 26 ноември 2016 г.

GoodBox: Ноември 2016

Вчера получих ноемврийската кутия на GoodBox и искам да ви кажа, че съм очарована! След дългата лятна почивка на екипа, те се завърнаха с обновена кутия. Признавам си, че не очаквах особена промяна, но останах изненадана. До момента съм получила и трите нови кутии и няма такава която да не съм харесала изключително много. Освен добрата промяна (може би малко ми липсва зелената панделка) във външния вид и напълно рециклируемите материали, промяната е към добро и в пълнежа. Всеки път кутията е супер препълнена и едва се затваря, а подбора вътре е супер интересен, вкусен и полезен (е, поне за мен). Стига вече съм ви досаждала с общи приказки, знам, че искате да видите с какво ни зарадваха този месец от екипа на най-добрата кутия:




1. Маски за лице 7-th heaven - 2 бр. Едната е с Алое вера и върба?, а другата е с малини и манго. И двете маски за по 6 гр., на цена от 1.60лв. и вероятно ще ми стигнат точно за едно ползване, колкото да ги пробвам. Няма да описвам подробно маските, т.к. са известни на всички. Вероятно аз съм единствения човек на света, който не ги е пробвал и за това много се радвам, че ги получих. Много обичам да се глезя с маски за лице. 
2. Флорална вода от лайка на ArminaBio - в една от старите кутии имаше вода от лавандула и аз с удоволствие си я използвах като тоник. На тази вода също се зарадвах много и смятам да я използвам за да придам допълнително блясък на косата си, т.к. тя е подходяща за светли коси, а моята е точно такава. Опаковката е стандартно стъклено шишенце от тъмно стъкло, 100мл., цена: 7.96лв.
3. Билкова кръв от Floradix - Това е хранителна добавка във вид на сироп. Богата е на желязо и има много приложения. Едни от които са при анемия и ниско кръвно и при болезнен и обилен цикъл. Да си призная не бях чувала за това чудо на природата, но сега смятам да го пробвам и да видя дали наистина ще има този ефект при мен. Може да се намери в аптеките в разфасовки от 250мл. за около 22лв. 
4. Билкови чайове Здравей - в кутията има и трите вида които с предлагат а пазара: "Красиво тяло" за редуциране на теглото; "Мое щастие" за анти йо-йо ефект и "Сила и енергия" за подсилване на имунната система. Чайчетата са произведени в България, а билките са събиране от чисти райони. Докато напиша поста успях да изпия два от тях и много ми харесаха. И вие може да ги разгледате и да си поръчате от тях на www.shop.zdravei.org
5. Укрепващ шампоан от Bioearth - действа заздравяващо и е подходящ за слаби и тънки коси и при признаци за косопад. Съдържа витамин В3 и екстракти от евкалипт, женшен и розмарин. Най-хубавото е, че е с натурален пенител и не се пени така както химичните, но пък щади косата и скалпа. В кутията ни е предоставена мостра от този шампоан. Цената за 300мл. е 18лв.
6. Вафла с пробиотици Harmonica - това е био вафла с лимец, слънчогледов тахан и кокосово масло и подпомага храносмилането. Докато пиша поста я пробвам......ами какво да ви кажа-вафличка и то доста вкусна. Цената за 1бр. е 1.08лв.
7. Нектар ягода с арония Vitanea - Ягоди всички обичаме и знаем, че те повишават възстановителните сили на организма и подобряват метаболизма, а плодовете на аронията са естествен източник на антиоксиданти и също така регулира нивата на холестерол в кръвта. Едно изключително вкусно и полезно сокче. Цената за 250мл. е 1.20лв.
8. Мултифункционален крем Skin Food на Weleda - това беше разкритата марка от кутията за месеца. Кремчето е изключително подходящо за настъпващия зимен сезон. Използва се за интензивно подхранване на сухата кожа по ръцете, краката, лактите, лицето и цялото тяло. Може да се използва и за напукани устни. Вече го пробвах на ръцете и устните и за сега действа добре и има много приятен свеж аромат на зеленина. В кутията ни е предоставена опаковка от 30мл. на цена от 15.00лв.
9. Пълнозърнести гризини със сусам Get in Shape - това бяха супер вкусните гризинки! Не се спрях докато не изядох всичките до една. Много приятно хрупкави. Цената за пакетче от 66гр. е 1.65лв. Препоръчвам ги. 

Това беше съдържанието на кутията за м. Ноември. Вече с нетърпение очаквам и тази за м. Декември, защото съм сигурна, че приятните изненади ще са повече от интересни. А Вие харесахте ли кутията? Ще очаквам мнението Ви в коментарите. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар