неделя, 17 юли 2016 г.

Нови придобивки #4

Здравейтееее,
допуснах едно леко подхлъзване този месец, а си бях казала, че ще намаля покупките за известно време. Обаче това слабо сърце......просто съм безсилна и пак се увлякох. И за да не се отплесвам с лирични отклонения, директно пристъпвам към въпроса. Ето какво си купих - и полезно и безполезно. 



Започвам с поръчката от AVON.
1. Серията PERCEIVE ми беше подарък, така че това не е съвсем по моя вина. Трите продукта са съответно парфюм, спрей за тяло и лосион за тяло. Аз по принцип харесвам аромата на тази серия и за това ще си ги използвам и трите с удоволствие. Особено спрейчето, което е доста подходящо за сезона.
2. Масло за тяло Planet Spa с минерали от Мъртво море - един от най-хвалените продукти на AVON, за това реших и аз да го пробвам. В негова полза натежа и това, че имам маската за лице от същата серия и страшно много я харесвам. Аромата на маслото е страхотен (както и на маската) и ми дава усещането за свежест и чист морски въздух. Като количество е достатъчно - 200 ml. В момента в каталога се предлага на цена от 14.90 лв. 
3. Спрей за потъмняване и блясък Skin so soft - обещава равномерно придобиване на тен и блясък на кожата при редовна употреба. Прозрачен е на цвят в опаковка от 150 ml. В настоящия каталог го няма, а аз не мога да си спомня цената му. Сега се чудя защо съм го купила, но след като го тествам известно време ще споделя сполучлив продукт ли е.
4. Хидратиращ и подхранващ душ-гел Skin so soft с арганово масло - производителите обещават, че продукта "почиства като кремообразен душ-гел, хидратира и омекотява като лосион". Има лек аромат на сапун, опаковката му е стандартна за марката и е 250 ml.
5. Парфюм INCANDESSENCE Glow - нов аромат, чиято "композиция е създадена да разкрие естественото ти сияни. Озарява с капки искрящ бергамот и пищна бяла магнолия, за да остави впечатление с фини нотки ветивер." Не умея да описвам аромати, защото по принцип имам слабо обоняние и за това цитирам производителя. Парфюмчето е в същата опаковка както оригиналния INCANDESSENCE и също е 50 ml. В момента може да се намери на промоция в каталога за 21.90 лв. 
Това успях да награбя от AVON, но покупките ми не свършват до тук. Направих и лек и необмислен щурм в дрогерия Lilly и LIDL. Ето и резултата от него:

1. Маслен лакочистител Lilly - няма какво да кажа за него и вече да не е казано. Просто реших за всеки случай да се запася с още един. Цена - 1.50 лв.
2. Дезодорант Nivea Invisible for black & white - това е от най-любимите ми дезодоранти. Взех си го в травъл размер за дамската чанта. Цена 1.75лв. 
3. Стимулант за коса Икаров - моята коса е доста тънка и бавно растяща и реших да пробвам дали със стимуланта ще има по-добър ефект. Просто много искам ужасно дълга коса, защото винаги съм била с дължина до рамото. Иска ми се след 2-3 месеца да напиша положително ревю за продукта, но за сега от едно ползване не мога да кажа нищо съществено, освен, че лесно го нанесох. Цената му беше 4.59 лв.
4. Четка за пудра Essence - да си призная честно имам само една скромна кутийка с перли, но сегашната ми четка е обикновена и скучна. А тази е тооолкова кукленска, че просто не се сдържах и я грабнах веднага. Надявам се да не остана разочарована от нея. Цена - 6.59 лв.
5. Гел за вежди и мигли Essence - за миглите едва ли ще го използвам, но веждите ми са малко палави и исках нещо с което да ги фиксирам. Надявам се да се сприятелим с този гел и да ми върши работа. Цена - 4.39 лв.
6. Хидратираща маска за лице с алое вера и масло от жожоба CIEN - купих я защото ми се видя много удобен размер за пътуване. Предстои ми ходене на моренце другия месец и смятам да я тествам там. Все пак след цял ден на плажа ще имам нужда от хидратация. Опаковката е разделена на две, но аз мисля, че всяко едно пакетче ще ми стигне за поне две нанасяния, което я прави доста икономична. Цена - 1.19 лв. 
7. Крем за ръце CIEN - травъл размер, с аромат на азиатски черешов цвят. Аз и моята мания по кремове за ръце........а и никога не е излишен още един крем за дамската чанта. Цена - 1.49 лв.
8. Слънцезащитно мляко CIEN - травъл размер, водоустойчиво е, със слънцезащитен фактор 30 и витамин Е. Купих го ей така, от любопитство. Цена - 2.59 лв. 

Това бяха новите ми придобивки. Ако се интересувате от повече информация за някой от продуктите ще се радвам да го споделите в коментар. 
А вие какво ново си купихте последно?

Няма коментари:

Публикуване на коментар