петък, 29 юли 2016 г.

Моите слънцезащитни продукти

Здравейте,
кожата ни има нужда от защита от слънцето целогодишно, но лятото естествено грижата трябва да се удвои, т.к. и слънцето е много по-силно и сме изложени на него повече часове, отколкото през зимата. По-принцип не съм имала особени проблеми с моята кожа. Да, лятото внимавам колко се показвам на слънце, но досега се справях и без съответната козметика. Зимата, обаче, точно на 8 март се изринах по лицето и ръцете. Голямо чудене падна защо и как се случи и в един момент ми просветна. Развила съм слънчева алергия. За съжаление ми просветна доста късно - чак след като се изринах още 2-3 пъти след всяко показване на слънце. Неприятна работа. Цялата станах на едни ситни червени пъпчици и ме сърбеше доста неприятно. Поради тази причина реших да започна да предпазвам кожата си сериозно. Минах през аптеката и си взех 1 лосион за тяло и 2 крема за лице. Впоследствие се сдобих и с още продукти. Днес,смятам да ви покажа всичко което ползвам към момента като слънцезащитна козметика.



Започвам с едни доста интересни продукти за коса. Косата както и кожата има нужда от внимание и от съответната грижа. За това не обмислях много дали ми трябва нещо такова или не. Към момента имам и спрей и олио за защита на косата от слънчевите лъчи.

1. Avon Advance Techniques Sun-Light Spray - харесва ми това, че е спрейче и се нанася много лесно - само с няколко пръсквания. Има лек аромат, който според мен не дразни и най-хубавото е, че е с UV филтър. Предпазва косата от загуба на хидратация и образува невидима бариера. Шишенцето е пластмасово, 100 ml. и в последния каталог беше на цена от 7.90лв. Все още не съм успяла да го пробвам, но смятам да го направя скоро и да споделя мнението си по-подробно. 
2. Mastic Oil за коса от Mastic Spa - това олио за коса го получих от сп. GRAZIA. И тук бутилката отново е пластмасова, с помпичка и предлага 100 ml. продукт. Има защитен фактор SPF 15 и е богато на мастиково масло. Освен това ускорява и изсушаването със сешоар. Има много сладък аромат, но не е прекалено силен. За сега съм го пробвала няколко пъти и косата ми стои доста мекичка и подредена с него и не се омазнява. За момента съм доволна.

За лицето не можах на момента да преценя какво точно ще ми свърши работа и за това се запасих с две кремчета с различен фактор. 

1. Евтерпа - има слънцезащитен фактор SPF30. Бях чула добри отзиви за марката и реших да пробвам този крем. Като отворих бурканчето се разнесе най-божествения аромат на кокос. Едва се удържах да не го изям. Предназначен е за суха кожа, с витамини А, Е, кокосово и бадемово масло. Бурканчето съдържа 60 ml. продукт. Не ми хареса това, че е доста мазен след нанасяне и лицето ми много лъщи и ако прекаля с продукта си личи. За това просто се старая да слагам точното количество. 
2. Здраве бебе - тук слънцезащитният фактор е повече - SPF50. Предпазва от UVA и UVB лъчите и съдържа масло от маслина. В удобна тубичка от 50 ml. е, аромат не успявам да усетя, но пък и моето обоняние е доста слабо. За съжаление и този крем ми оставя бял филм по лицето, но предпочитам това, отколкото малките гадни пъпчици и ужасния сърбеж. 

Следващите два продукта са за придобиване на по-бърз загар. Преди години бях полудяла и аз по солариумите и се стараех да поддържам хубав тен, но с времето проумях колко е вредно и това и спрях да ги посещавам. Сега съм решила да разчитам на естествени лъчи и помощници за потъмняване като олио и лосион.

1. AVON Sun + Maxi Tan - Това е овлажняващ лосион с бета каротен преди излагане на слънце. Продукта е в стандартна пластмасова опаковка от 200 ml. Има жълт цвят имного хубав аромат, който ми напомня на вкусни кексчета. Вече няколко пъти го използвам, но не мога да изкажа мнение все още има ли особен ефект от него. 
2. Олио Carotene + Sun Like - Това е масло/олио за интензивно бронзиране с UVA + UVB филтри. ВЕТА Carotene и витамин Е спомагат за бързия, равномерен и дълготраен тен. Има средна защита с SPF20, което за мен е идеалния вариант-хем предпазвам кожата, хем правя безопасно тен. Отново пластмасово флаконче от 200 ml. с удобен пулверизатор, който има заключване, за да не стане гаф при пренасяне в чантата. За сега съм го пробвала само веднъж на плажа. Доста мазно и лепкаво. Останах с чувството, че целия пясък на света се залепи по мен. Вероятно си въобразявам, но ми остави мазното усещане по тялото още два дни след плажуването. Въпреки това ми харесва за сега и смятам да му видя сметката това лято. 

Последните две са крем за тяло и лосион за след слънце. 

1. Бочко слънцезащитен крем - водоустойчив е (което мен не ме интересува особено, защото аз влизам във водата до колене), със  SPF50 и без парабени. Продукта е във пластмасова тубичка от 75 ml. и долавям някакъв съвсем лек парфюмен аромат, но може и да съм се заблудила. Този крем също ми е малко по-мазен отколкото искам и при прекаляване с него оставя бял филм по кожата. Въпреки това съм успяла почти да преполовя кремчето. 
2. Clio Sun Care - това симпатично синьо шишенце е лосион за след слънце с алое вера и витамин Е, които успокояват и охлаждат кожата. Отново пластмасова бутилка от 200 ml. Има доста силен ментов аромат. Надявам се да не се налага да го използвам заради изгаряне, а просто за разхлаждане след плаж. 

Последният продукт бях забравила да го снимам с останалите, но е може би най-използвания към момента.

Body Beauty Биле PH - това е балсам за устни със слънцезащиен фактор SPF30. Получих го с юнската Pinks кутия. Стимулира регенерацията на клетките, благодарение на комбинацията от карите, какаово, арганово и рициново масла. Аз усещам лек цитрусов аромат, който много ме зарежда в горещините. Устните ми са сухи по принцип и се налага често да подновявам балсама. Опаковката му е стабилна и може да се носи с дамската чанта. При затварянето на капачката се чува характерния клик.

Това бяха моите помощници за летния сезон. А кои са Вашите? 
Ще ми бъде интересно да споделите. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар