понеделник, 10 октомври 2016 г.

Празни опаковки #3

Оказа се, че не съм много добра в изхабяването на продукти, но пък полагам доста старание. Имах намерението всеки месец да правя публикация с изразходените ми продукти, но когато реших, че е време за такава за м. Август видях, че кашончето в което събирам опаковките е приютило само 3-4 кутийки и шишенца. Ето защо прецених, че ще правя публикациите с изхабени продукти само когато се съберат повече. И така, ето какво изразходих за последните два месеца:



За да има все пак някакъв ред и дисциплина ще се опитам да ги групирам по някакъв начин. Започвам с продуктите за тяло:

1. Душ-гел Avon Senses Rio Cocktail - опаковката си е стандартна за серията, 250 ml., аромата е на лайм, ром и мента. Душ-гела е представен като охлаждащ и аз напълно съм съгласна. В последните горещи дни на лятото ми действаше супер освежаващо и охлаждащия ефект определено се усещаше. Аромата беше много готин и всеки път като използвах душ-гела ми се искаше да съм някъде на плажа с мохито в ръка и весела компания. Определно страхотна лимитка от Avon и малко съжалявам, че не си взех голямата опаковка от 500 ml., за да си имам за по-дълго време. 
2. Душ-гел Dove Go Fresh с мандарина и тиаре - на пръв поглед много ми хареса като аромат, но впоследствие се разочаровах. Под душа аромата беше леко химичен и имаше нещо дразнещо в него, но като цяло си е съвсем обикновен и стандартен душ-гел. Пени се много добре, измива нормално и на моята кожа не усетих да я изсушава. С една дума съвсем обикновен продукт за под душа, който не ме впечатли с нищо. Опаковката е стандартна, 250 ml.
3. Душ-гел Oriflame Bright Bouquet - взех си го пролетта в комплект с крем за ръце, но определено не останах очарована от аромата. Миришеше ми на някаква странна смесица от цветя и малко ме дразнеше. Не беше много икономичен продукт, доста течен, но пък правеше хубава пяна. Опаковката беше доста сполучлива - лесно се изкарва продукт от нея, т.к. материала от който е направена е доста мек. Капачката щраква и се затваря много плътно, което е удобно за пътуване, в съчетание с компактната опаковка от 200ml.
4. Лосион за тяло за под душа Avon Skin So Soft - съдържа подхранващо масло от жожоба. Опаковката е стандартна, 250 ml. От марката обещават хидратиране, което аз лично не усетих  (признавам си, че почти всеки път си се мажех и със обикновен лосион за тяло). Лесно се отмива от тялото, но също оставя плочките в банята хлъзгави, както и този на Nivea. Аз не го отчитам като минус, защото по принцип си изплаквам набързо банята след като съм я ползвала. Пробвах го от любопитство, но не бих повторила покупката.


5. Спрей против заплитане на косата Avon Strand Stenght - спрейчето е от серията Naturals. Опаковката е удобно флаконче от 150 ml., с което лесно се впръсква от спрея в косата. До тук обаче, поне за мен, свършват добрите качества на продукта. За моята коса не вършеше никаква работа, справям се по-добре с разресването й ако използвам само балсам. Друго неприятно беше, че я правеше на клечки и аромата също не ми харесваше. Въпреки всичко се измъчих максимално, но изхабих продукта, след като го включих в първия ми Project Pan (тук).
6. Шампоан Keune Care Line absolute volume - закупих си го при едно пътуване до Черна гора и се оказа добро попадение. Подхранва косата и й придава обем, благодарение на минерали, провитамин Б5 и пшеничен протеин. Не мога да кажа, че придаваше WOW обем, но все пак се усещаше действието му и косата ми не беше сплескана както обикновено. В описанието, на гърба на опаковката, ни обещават блясък и гъстота и мога да кажа, че е така. Косата ми наистина беше доста лъскава, но за гъстотата не мога да потвърдя много. Въпреки всичко шампоана ми хареса. Като минус ще отбележа опаковка, която на мен не ми беше никак удобна.


7. Балсам за устни Lip Spa Oriflame The One - опаковката е пластмасова, 1.7g., цвета е Natural Pink. Честно казано, като за балсам на мен цвета ми се видя прекалено наситен, а трайността нулева. Не успяваше да ми подхрани устните, а точно обратното - изсушаваше ги допълнително. Това ми се е случвало и с друг балсам на Oriflame от тази серия и за това повече не смятам да им давам шансове.
8. Гланц за устни Impala - като за 6ml. продукт много трудно му видях дъното. В един момент имах чувството, че е безкраен този гланц, но пък цвета му беше страхотен. За съжаление и името и номерчето му са се изтрили от подмятане в несесера, но смятам да си потърся същия гланц и най-вероятно в скоро време ще го видите в пост с нови придобивки. Надявам се да не е спрян от производство, защото го харесвам и когато съм с него получавам комплименти, че това е моя цвят. Със съжаление хвърлям опаковката.
9. Слънцезащитен балсам за устни Bile-PH на Bodi Beauty - получих го в една от летните кутии на Пинкс. Балсамчето беше с SPF 30и според моя нос имаше лек и приятен цитрусов аромат. Много му се зарадвах като го получих и реших, че той ще е моето спасение за плажа. Наистина се оказа много хубав балсам, лесно се нанасяше и ми подхранваше достатъчно устните. Обаче реших да го взема с мен на плажа и това ми беше грешката. Забравих го под слънцето и докато се усетя.....вече се беше разтекъл и не можеше вече да се използва. Идваше ми да си откъсна ушите от яд, че постъпих толкова глупаво. Определено бих си го купила пак.



10. Маска за лице Avon Planet Spa Perfectly Purifying - опаковката съдържа 75ml. продукт. На мен лично, с употреба 2-3 пъти в месеца, ми стигна за доста време. Маската е почистваща, с минерали от мъртво море. От марката обещават, че "отстранява себума и минимизира появата на широки пори, като оставя кожата мека, гладка и озарена". Аз много харесах маската - аромата й е божествен и оставам с чувството, че съм на спа процедура в салон за красота. Много е приятно използването на тази маска, а и след нея кожата ми наистина става много свежа и мекичка. Препоръчвам я, ако все още има някой да не я е ползвал.
11. Спирала Avon Super Extend Winged out - за нея вече съм писала (тук). Харесвам я и в някакъв момент пак бих я взела, но в момента искам да изпробвам още много други спирали.
12. Крем за лице La Roche-Posay - това беше мостричка от една кампания на марката, която се проведе лятото. Толкова ми хареса кремчето, че си взех пълноразмерна опаковка от него. Много приятно стои на лицето, лесно попива и не ме дразни, без аромат е и изобщо това е моето кремче в момента.



13. Парфюмен спрей за тяло Avon Percieve - не смятам да пиша нищо повече за него, т.к. вече съм правила публикация Project Pan, в която съм го включила и съм казала всичко (тук).
14. Спрей дезодорант Nivea Invisible for black and white - това ми е поредното флаконче, защото много харесвам този дезодорант. Аромата е много свеж и при мен наистина не оставя бели следи по дрехите. Сега съм решила да пробвам нещо без алуминии, но за всеки случай си имам и едно малко флаконче от Nivea-та.
15. Крем за тяло Oriflame Essentials - имаше аромат на диня и поради тази причина ми се стори подходящ за лятото. За съжаление се оказа много нетраен аромата, 10 минути след намазването с крема вече не се усещаше. Като хидратация също не бих казала, че се справяше добре. Опаковката съдържаше едва 150 ml. и за това доста бързо го свърших, за което не съжалявам.
16. Лосион за тяло Avon Nutra effects (мостра) - лосиона е дълбоко подхранващ и съдържа бадемово масло. Подходящ е за чувствителна кожа и е без парабени и оцветители. Сашето с мострата ми стигна само за веднъж и за това не бих могла да изкажа обективно мнение.


17. Парфюм Avon Outspoken Party by Fergie - красива опаковка, но за съжаление не е моят аромат. Мноооого сладникав, ама прекалено дори. Усещах аромат на печена синя слива и ми ставаше малко гадно от това, въпреки, че обичам този плод във всякакъв вид. Това обаче се отнася само за яденето му, но като нотка в парфюма ме дразнеше.
18. Лакочистител Divus - беше без ацетон и за това се подлъгах да го пробвам. Оказа се ужасен! С голяма мъка сваля лак от ноктите и мирише отвратително задушаващо. Радвам се, че бързо го изразходих.

Е, това бяха празните ми опаковки, които докато опиша в поста,  успях да събера още нови. Този път изпитвах ненормално много мързел и щом седнех да пиша поста ми ставаше досадно и спирах. Отне ми около 2 седмици да го направя изцяло. Радвам се, че най-после го завършвам и ще види бял свят, а аз мога да започвам да се подготвям за следващия такъв. 
А Вие използвали ли сте някой от продуктите? Ако е да, какво ви е мнението за тях?


Няма коментари:

Публикуване на коментар