четвъртък, 6 октомври 2016 г.

Project Pan: 3 продукта за 3 месеца - UPDATE

Преди около два месеца си поставих за задачка да изхабя 3 продукта за 3 месеца, но не възлагах особени надежди, че ще успея. Ето и линк към самата публикация тук
Сега, два месеца по-късно, искам да се похваля с успешно преждевременно! завършване на предизвикателството. Много съм горда със себе си! А ето и резултата: 



1. Спрейчето за коса на Avon против заплитане на косата не го харесвах особено и с мъка го използвах, но най-после свърши. Бях отбелязала с маркер докъде е пълно флакончето когато започнах предизвикателството и се вижда, че явно доста съм се постарала и съм го използвала за тези два месец. С кеф изхвърлям опаковката. 
2. Парфюмния спрей за тяло на Avon за мен лично е безполезен и не използвам такъв тип продукти. Оказа се и доста неикономичен, защото свърши след около 5-6 пръскания с него. Също с кеф изхвърлям опаковката.
3. Спиралата Avon Super Extend Winged си я харесвах доста, заради естествения вид на миглите който им придаваше. Не се ронеше, лесно я нанасях, лесно я премахвах, изобщо ... много си я харесвах. Със съжаление изхвърлям опаковката, но с удоволствие използвах продукта. 

А Вие обичате ли такива предизвикателства? Ще ви бъдат ли интересни
подобен вид постове? Очаквам коментарите ви! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар