сряда, 18 ноември 2015 г.

Нови продукти и първи впечатления

Здравейте, здравейте....

Време е за моята нова публикация. Идеята ми за блога, беше да пиша за най-различни неща, но напоследък се наводних с доста нова за мен козметика и реших да пиша за нея.





Кристали за коса
На първо място са кристалите за коса SERI. От няколко години, винаги съм купувала от българските кристали на Bio Oil. Причината беше, че просто ми харесва как действат на косата ми. От скоро реших, все пак да опитам нещо ново и така се сдобих с кристалите на SERI. Оказа се, че косата ми хареса и тях. ;) Нанасям съвсем малко на връхчетата на косата, леко намачквам и я оставям така да изсъхне. Не омазняват изобщо, косата ми изсъхва дори по-бързо с тях и става мнооооого лъскава и мекичка. Имат съвсем деликатен аромат и много добре подхранват косата. Със сигурност ще повторя покупката им, като се има предвид и нормалната цена от 7 лв.



Балсам за нокти Argan elixir на Evelin cosmetics
Балсамът има 8 в 1 действие - подхранва, изглажда, хидратира, придава блясък, защитава, прави ноктите устойчиви и не се цепят и чупят. По мое мнение обаче, балсамът не е нещо което бих купила втори път. Използвам го доста, но не виждам промяна в ноктите ми до момента.

Парфюм Vip Night Oriflame 
Аромата е доста сладникав за моя вкус и не е траен. Използвам го за ежедневен парфюм, но определено не ми харесва и няма да повторя покупката.
Изглаждащо олио за коса ELEO на Oriflame
И този продукт се оказа грешка. Не само, че не изглажда косата ми, но и по-късите ми косъмчета се къдрят още повече. Косата ми бързо се омазнява с него и аромата също не ми допада. Не бих повторила покупката на този продукт.


А Вие ползвали ли сте някой от тези продукти? 
Ще ми бъде интересно да чуя и Вашето мнение. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар