неделя, 8 ноември 2015 г.

#GoodBox октомври 2015

Здравейте,
най-после получих и аз моята първа кутия Good Box и съм много доволна. Очаквах я с огромно нетърпение, тъй като я бях поръчала още преди месец, но както се казва ... "Хубавите неща стават бавно".



Останах много приятно изненадана с отварянето на кутията, защото каузата която е подкрепена този месец е на фондация "Идея в действие" и по-конкретно - благотворителната кампания "Капачки в действие". Зарадвах се, защото от около година съм се включила активно и аз в събирането на капачки и с помощта на много хора от моя град също даваме нашия принос за каузата. Ако и Вие желаете да се включите, може да посетите страницата на фондацията - www.ideainaction.net.

Първоначално мислех да опиша доста подробно продуктите в кутията, но като прегледах блоговете които следя, видях, че другите вече са го направили. За това реших да направя по едно кратко ревю, за да не ви отегчавам повече.


1. Рожкова таханка от Vanilla Kitchen - хапнах си я, но не останах очарована от вкуса. 1.50лв.
2. Био газиран сок от бреза BIRK - на вкус не е нещо особено, но пък е много полезен. 2.65лв.
3. Претцели с хималайска сол на BioAmira - приятно хрупкави са. 0.95лв.
4. Чай Yogi Tea - все още не съм го пробвала, но като се има предвид, че обичам всякакъв чай, съм сигурна, че ще ми хареса. 1.26лв.
5. Препарат за силно замърсени повърхности Sonett - все още не съм го тествала. 2.80лв.
6. Балсам за устни невен Logona - определено не е моят балсам. 7.99лв.
7. Душ-гел и лосион с бадем на Weleda - опаковката е много сладка. 4.06лв.
8. Масло от гроздови семки Hristina Cosmetics - не е подходящо за моята кожа и все още не съм решила какво да правя с него. 6.00лв.
9. Парфюмирана кърпичка от био аромати Acorelle.

Като цяло съм доволна от кутията и вече с нетърпение очаквам тази за м. Ноември. 
А Вашето мнение какво е? 




Няма коментари:

Публикуване на коментар