сряда, 3 август 2016 г.

Любимци Юли

Може би с малко закъснение от моя страна, но все пак да споделя какво успя да се нареди сред моите любимци за месец Юли. Месецът беше доста натоварен за мен и някак все не ми стигаше времето за релакс и удоволствия. Основно имаше много работа и малко почивка. Надявам се и си пожелавам през м. Август да бъде обратното - повече почивка и по-малко работа. И за да създам малко настроение ще започна с любимата си песен за месеца. Тя е на Селена Гомез (дааа, малко инфантилно от моя страна) и първия път като я чух не ме впечатли, но още на следващия ден започнаха да я въртят на всеки час по радиото което слушаме в офиса и аз взех, че се запалих по нея и вкъщи дори си я пускам за настроение. 




Следващият ми любимец за месеца е този красив искрящо розов лак на Flormar - Haute Pink. Пробвах го и на ръцете и на краката и стоеше супер свежо и лятно. Трайността му също е добра като за мен - издържа около 4-5 дни, по принцип на мен лаковете ми се задържат около ден. 

Другото нещо което ме впечатли е лавандуловата вода на Armina Bio. Беше в една Good Box кутия и до скоро се чудех за какво да я ползвам. Един ден реших да напоя тампонче за грим с нея и да си почистя лицето. Оказа се много подходяща за целта - освежи лицето ми, почисти го доста добре и успокои едни пъпчици, които бяха започнали да се показват. Да не забравяме и това, че е 100% биофлорална вода от директна парна дестилация. Склонна съм да вярвам в натуралността на продукта, т.к. със семейството ми отглеждаме лавандула и знам как точно се получава тази вода, но до момента не съм се сетила, че бих могла да я използвам за себе си. Смятах, че само маслото което добиваме е полезно. Но вече не смятам да оставам без такава вода. Препоръчвам я и на вас. 

Третият продукт е от сп. GRAZIA - сухо масло за коса с мастиково масло. Предпазва косата от слънцето, т.к. е със слънцезащитен фактор 15 и я прави много мекичка и лъскава. Освен това изсъхва по-бързо и мирише приятно. За момента си го ползвам с голямо удоволствие. 

Последното което ме впечатли е един продукт за тяло - душ пилинг Tuttu Frutti от Farmona. За пръв път използвам нещо такова (и ще ви шокирам допълнително-ексфолиант също не съм пробвала) и ми остави много приятно чувство на чистота. Икономичен е. Ползвам си го с голямо удоволствие. 


Това бяха скромните ми любимци за м. Юли. 
А кои са вашите?

Няма коментари:

Публикуване на коментар