събота, 20 август 2016 г.

Project Pan: 3 продукта за 3 месеца

Не знам как се получи, но като се огледах наскоро, се оказа, че съм зарината от ненужна козметика. Напълнила съм си шкафчетата с доста безполезни неща от които реално нямам нужда, но съм искала да пробвам и с неща които използвам, но са ми в повече бройки (разбирайте ненормално много бройки, като напр. 10 душ-гела, 20 крема за ръце, 8 лосиона за тяло и т.н.). Ето защо реших да започна с малки крачки - набелязах си само три продукта, които искам да изразходя за три месеца. Избрала съм такива които смятам, че с малко повече старание от моя страна ще успея да им видя дъното. 

1. Спирала AVON Super Extend Winged out в цвят Black/brown - тази спирала много си я харесвам, но вече имам чувството, че е безкрайна. Използвам я от зимата и все още не е свършила и не е изсъхнала. Харесва ми естествения вид на миглите ми когато съм с нея - няма УАУ! ефект, но подчертава достатъчно, за да се забележи, че съм със спирала. Избрах си я в този цвят, защото съм с доста светли кожа, коса и очи и с черна спирала ставам доста драматична, а аз определено не търся този ефект. Издръжливостта и е супер - сутрин в 8ч. я слагам и до вечерта не е мръднала, не се рони и не ми пррави панда ефект. Сваля се адски лесно - напоявам едно тампонче с мицеларна вода, задържам за малко на окото и забърсвам леко. Да си призная честно се сещам да си сложа спирала 1-2 пъти в седмицата и може би това е причината толкова бавно да я изразходвам, въпреки, че се харесахме с нея. Смятам обаче, че е време да се стегна и да я доизхабя набързо и да започна да ползвам другите спирали които имам към момента. 
2. Парфюмен спрей за тяло Avon Perceive - не използвам такива спрейове, но този ми беше в комплект със същия парфюм и реших все пак да го пробвам. Сега се убедих със сигурност, че не трябва да си купувам нещо подобно никога. Забравям да го използвам и не усещам да ароматизира за повече от 5 мин., а би трябвало това да е основната му функция. Аромата ми е приятен, но друго хубаво нещо не мога да кажа. Възможно е и в мен да е проблема, защото може и да не го използвам както трябва, но няма как и да знам ако е така. Спрейчето е пълно, но се стимулират от това, че не е само 75 ml. Надявам се да му видя скоро сметката.
3. Спрей против заплитане на косата Avon Naturals Hair care Strand Strenght - абсолютно безполезно нещо. Не ми харесва как мирише, не ми харесва гъстата му и лепкава консистенция, не ми харесва и действието му върху косата ми. Прави ми впечатление, че когато го използвам след около ден-два косата ми е някак си твърда и неприятна на пипане и имам желанието да си я измия по-бързо. Не усетих и при самото разресване да ми помага, т.к. аз винаги си ползвам балсам за коса и той много ми улеснява ресането. С една дума не харесвам продукта, но съм стисната като чичо Скрудж и твърдо съм решила да го изразходя до край след като вече съм си дала парите за него. В момента е малко под половината и за това ще се измъча още няколко пъти с него, за да го добавя към празните опаковки. 

Това бяха моите 3 избора за продукти, за които ще направя update щом ги изхабя . Набелязала съм и още, но смятам да бъдат включени в следващ Project Pan. А вие какво сте решили да изразходите скоро? Ще ви бъдат ли интересни подобен тип публикации?

Няма коментари:

Публикуване на коментар