понеделник, 9 май 2016 г.

AVON and ORIFLAME HAUL

Здравейте, здравейтеее :)

Сигурно вече ви е направило впечатление, че не съм много добра в дългите словоизлияния и по-принцип директно пристъпвам към въпроса или по-точно към описанията. Днес също няма да ви изненадам и директно започвам да показвам какво си взех този месец от Avon и Oriflame. Последният път си казах, че съм прекалила и ще се спра за известно време с поръчките, но естествено не ми се получи много добре. Хвърлих един бърз поглед на каталозите в последния момент и уж бяха само 2-3 важни неща, а като ги получих се оказа, че си е една солидна покупка. Започвам с Avon.


В настоящия каталог бяха пуснали нови гел лакове, а както съм споменавала и друг път моите нокти не държат много време лак, и реших че трябва да ги пробвам дали пък тези ще издържат по-дълго от останалите. Харесах си едно бледо лилаво, носещо симпатичното име Lavender sky и разбира се топ лак към него, всяко на цена от 3.90лв. за 10ml. 
И тъй като ноктите ми са доста слаби по принцип, реших да си взема и една укрепваща терапия с перлен блясък в цвят Sheer Bronze, съща на цена 3.90 за 10ml.

Перлите се водят за сияен тен и ги взех, просто защото ми харесаха и до сега не съм имала. Бяха намалени на цена 8.90лв. 
Този комплект на Planet Spa с масло от средиземноморска маслина ми беше подарък. Съдържа маска за лице 75ml., крем за тяло 200ml. и маска за коса 200ml. Като ги пробвам и натрупам малко повече впечатления за тях (без значение добри или лоши) ще направя едно общо ревю на трите продукта. 
Толкова за новите ми придобивки от Avon. Сега накратко и за нещицата от Oriflame.
Аз май не мога да живея ако не се сдобия с някой нов крем за ръце, въпреки изобилието което имам вече. Кремчето Diamonds & Pearls е съвсем ново, в опаковка от 75ml. на цена от 2.90лв.
Другото кремче Optimals body прецених, че ще ми свърши добра работа през лятото, т.к. е със слънцезащитен фактор 10. Добре де.....това го използвах просто като оправдание, защото исках да пробвам крема. Все пак наистина има SPF 10, витамин Е, екстракт от грейпфрут и предпазва от фотостареене и поява на тъмни петна. И това като другото е 75ml. на цена от 4.90лв.


За останалите три неща само казвам накратко - балсам за устни в цвят Natural Pink, със слънцезащитен фактор 8, паста за зъби за избелване и една сладурска четка за зъби. 

Това бяха моите последни(надявам се) покупки, поне за известно време. Ако искате отделно ревю за някоя от придобивките ми, моля оставете коментар. А и да не искате 
пак ще се радвам да споделите мнението си и впечатленията, ако сте 
ползвали някои от нещата. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар