петък, 20 май 2016 г.

Битката на мицеларните води: Garnier vs. Avon

Тази публикация от доста време се навивам да я започна и днес най-после си го наложих. Идеята за нея я имам отдавна и снимките бях подготвила, но все изникваше нещо или започваше да ме мързи и отлагах за "утре". И то "утре"-то стана почти две седмици. Но! тази вечер съм се въоръжила с чай от жасмин и мляко (дааа знам, че е странно, но аз обичам мляко или сметана в чая), малко ентусиазъм и започвам със сравнението на двете мицеларни води. 
До скоро използвах тази на Garnier и си бях доволна от нея, но в един от каталозите на Avon видях, че тяхната вода е доста намалена и реших да я пробвам все пак. И за да има някакъв ред и дисциплина в този пост :) ще започна първо с описанието на двете води от производителя.

Garnier Micellar Cleansing Water - с един жест премахва грима. 
Как работи - за първи път Garnier представя мицеларна технология в почистващ продукт: вече няма нужда от търкане, защото формулата улавя грима и замърсяванията като магнит, оставяйки кожата идеално чиста. Успокояващата формула е подходяща за всеки тип кожа, дори и чувствителна. Без парфюм.

Начин на употреба - Нанесете върху лицето, очите и устните с памучен тампон, без да търкате. Без изплакване. 

Състав - Aqua/Water, Hexylene glycol, Glycerin, Disodium cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Poloxamer 184, Polyaminopropyl biguanide.

Цена - 9.80лв. за 400ml.


Avon Nutra Effects Micellar Cleansing Water 

Как работи - Тази освежаваща почистваща вода е формулирана с активен комплекс и ядки от сапунено дърво. Почистващо решение в една стъпка с мицели, които ефективно отстраняват грима по лицето, устните и очите, и в същото време са нежни към кожата. Без необходимост от втриване или изплакване. Без съдържание на сапун. Подходяща за чувствителна кожа. Алергологично тествана. Без парабени и оцветители.

Начин на употреба - Нанесете с памучен тампон върху суха кожа. Нежно задръжте върху лицето, устните и зоната около очите (със затворени очи) за няколко секунди, след което забършете. Без нужда от изплакване. 

Състав - Aqua, Hexylene glycol, Glycerin, Poloxamer 184, Polysorbate 80, Chlorphenesin, Disodium cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) flower extract, Citric Adic, Panthenol, Lonicera Japonica (Honeysuckle) flower extract, Tocopheryl acetate, Helianthus annuus (sunflower) seed extract, Salvia Hispanica seed extract, Sapindus rarak fruit extract, Saponaria officinalis extract.

Цена - 8.90 за 200 ml., но обикновено има намаления и може да се вземе и за около 6.00лв.

До тук с официалната част, а сега и малко лични впечатления. Аз по-принцип не се гримирам и използвам основно малко спирала, перли и червило или гланц, но за момента съм доволна, че и двете води се справят с почистването на тази козметика. И за да е по-нагледно съм направила суоч където се вижда на какво са способни. 
За суочовете използвах от горе на долу: молив за очи Brooklyn, Червило Avon Ultra beauty, Червило MD, Молив за устни Avon Ultra glimmerstick, Очна линия Avon Mega Effects.
Както се вижда от снимката и двете мицеларни води са се справили еднакво. От ляво съм изтрила със водата на Garnier, а от дясно с тази на Avon. Определено с едно минаване не може да се изчисти всичко. За мен показател за добрата вода е почистването на очите. Със тампонче задържам известно време и след това леко забърсвам. По този начин действам и с двете води и резултата е един и същ. Важното е, че не усещам лютене на очите, щипане или парене. Нито една от водите не е прекалено мазна, но може би тази на Garnier попива малко по-бавно, което мен лично не ме дразни. Не съм усетила до сега някоя от двете да ми изсушава или омазнява кожата. Лесни са за употреба и определено ги предпочитам пред почистващите лосиони, защото от тях винаги съм оставала с едно лепкаво усещане, което ме дразнеше. При употребата на мицеларна вода не усещам нищо подобно, а оставам с чувство на свежест. 
Сега да обобщя за двете води и в унисон със заглавието ще излъча победител. И двете води се справят еднакво добре с почистването на грима върху моята кожа и не ми лютят на очите, НО!
предвид по-богатия състав на Avon Nutra Effects Micellar Cleansing Water, спрямо този на Garnier Micellar Cleansing Water, аз избирам Garnier. Съставът й е по-опростен, и в сравнение с цена-количество също е по-изгодна от тази на Avon. 

А вие какво предпочитате за почистване на грима? 
Коя е любимата ви мицеларна вода? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар