петък, 20 май 2016 г.

Грижа за устните



Реших, докато все още съм набрала инерция и имам вдъхновение да пиша, да ви покажа с какво подхранвам устните си. Това, че използвам тези балсамчета съвсем не означава, че съм доволна от всичките четири. За това ще ги сравня набързо и ще кажа какво (не) ми харесва в тях. 

Започвам със балсамчето на МОРАВА, което може да закупите от тук. Да си призная честно не съм го купувала, а го получих с една от кутиите GoodBox (тук). Много сладурска алуминиева опаковка на винт, като количеството вътре е 10 ml. Още щом я отворих и имах чувството, че е Коледа. Балсамчето мирише много сладко на портокал. Състава му е 100% натурален - органично масло от карите, органично какаово масло, масло от невен, пчелен восък, етерично масло от сладък портокал и витамин Е. Производителя обещава хидратация за сухи и жадни устни. До тук всичко звучи добре и аз много исках да го харесам, ноооо... уви. Разочаровах се от балсамчето. Оказа се, че тази опаковка не ми е никак удобна, т.е. не ми харесва да бъркам вътре и цялата да се омазвам само, за да си сложа малко балсам на устните. Впоследствие аромата на балсамчето изведнъж започна да става не толкова сладък и вместо да подхранва и хидратира, започна да ми изсушава устните. Така, че въпреки доброто ми желание да се харесаме с него, не се получи.

От доста време чета за балсамчето на Nivea - Lip Butter с ванилия и макадамия (тук). След неуспеха ми с това на Морава реших да дам шанс на Nivea. Тук вече количеството е почти двойно - цели 16,7g. Състава му включва Cera Microcristallina, Paraffinum Liquidum, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Aqua, Glycerin, Glyceryl Glucoside, BHT, Aroma, Cl 77891, Cl 77492. Производителя обещава хидратация и грижа за сухите устни. Тук проблемите са ми почти същите като с горния - не мога да го преглътна това бъркане в кутията и устните ми 10 мин. след нанасянето му отново да са сухи и да се пукат. За съжаление и това не е моят балсам. Нооо, аз не се отказвам толкова лесно и продължавам с експериментите. Този път реших да си взема нещо малко странно, но пък лесно за употреба. Избрах си The One - хидратиращия балсам за обем на Oriflame (описание и състав тук) под формата на стик. Много ми е забавен този балсам, защото няколко секунди след нансасянето му започва леко да ме щипе и гъделичка и устните ми стават с една идея по-плътни. Обаче и тук намерих няколко минуса - количеството му е едва 1,7гр. за 5.50лв., налага се често да го нанасям, иначе пак ми се изсушават устните. Явно и този не е подходящ за мен. Остана да ви разкажа само за прословутото балсамче на Maybelline - Baby Lips Dr. Rescue с ментол. 

Това определено е моят фаворит! Купих си го на последната ми екскурзия до Черна гора (тук). Цената не си я спомням точно, но беше някъде около 1,50-1,80 евро. Опаковката му е стандартната като на всички балсамчета от серията, капачката се затваря стабилно с клик. Аз си избрах балсам в цвят Coral cave. За разлика от горните три, при този веднага след нанасянето се усеща хидратация и омекотяване на устните. Виждам, че се предлага и в България на цена от 4.60лв. в он-лайн магазина Store.bg. Вече не смятам да оставам без такъв балсам и винаги ще си поддържам по един в наличност, защото действа много успокояващо на устните ми, а те по принцип са доста сухи. 


Аз открих вече своя балсам за устни. А вие имате ли си любим? 
Пробвали ли сте някой от описаните горе? 
Ще се радвам да споделите и вашето мнение. 

2 коментара:

  1. И мен страшно ме дразнят подобни опаковки като тези на Нивея-та. На мен, която имам супер къси нокти, ми е неудобно, просто ако някое момиче с 'орлови' нокти тръгне да го ползва не знам как ще се оправи. Случайно открих балсам Зима и той ми е целогодишен фаворит.
    Последвах те, моят блог е aoi-box.com :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз определено не бих купила вече балсам в подобна опаковка. Но пък Baby lips много ми хареса и най-вероятно ще продължа да си купувам от него. Но няма да пропусна да пробвам и балсамчето Зима :) Благодаря, че си ме последвала и аз също го направих и ще чета с удоволствие твоя блог. :)

      Изтриване