неделя, 29 май 2016 г.

Нови придобивки #1

Здравейте, 
и аз като децата нямам спирачки и този път пак се олях с покупките. Преди няколко дни влязох в ДМ само да погледна набързо какво има и излязох с доста ненужни неща. А отделно от това се позапасих и с доста неща от AVON. В интерес на истината можех и без тях да живея, но ..... това е положението. Тъй като са доста придобивките ми ще напиша само по 1-2 реда за всяко нещо, за да не стане прекалено дълъг пост. Започвам с AVON първо:


1. Душ-гелът Joyful tropics Papaya & Peach на Avon има направо райски аромат на праскови и свежест. Поне се спрях навреме и поръчах малката опаковка от 250 ml., а не тази от 500ml. 
2. Терапия без отмиване с арганово масло за всеки тип коса Advance Techniques на Avon. До сега не съм чула лош отзив за този продукт и реших, че е време и аз да го пробвам, а и беше намален на 6.90лв. Идеята ми е да му направя самостоятелно ревю след като натрупам впечатления от него.
3. Пръстена е малка лиготия, но изведнъж ми се прииска да си имам такъв забавен пръстен - камъчетата сменят цвета си според настроението. Или поне така казват от AVON, но аз винаги съм смятала, че това има връзка по-скоро с телесната температура, а не с настроението. Важното е, че е супер сладурски.
4. Три лакчета от гел-сериите на AVON. Зеленият е Citronized, розовият - Parfait Pink, а червения се казва Roses are red.

Толкова от AVON. А сега ето и придобивките от ДМ:

1. Течни кристали за коса с масло от макадамия на Victoria beauty - признавам си, че опаковката ме подведе с красивите си орнаменти и лилавия цвят. А и аз обожавам кристали за коса и почти не пропускам да си сложа. Правят косата ми много лъскава и жизнена. Още от сега имам чувството, че тези ще си заслужат самостоятелното ревю. 
2. Мостра на възстановяваща маска за коса на Balea - спонтанна покупка в последния момент на касата. Реших, че може да пробвам дали ще има добър ефект върху косата ми и евентуално да си закупя пълен размер. 
3. Керамична база втвърдител за нокти на Victoria beauty - ноктите ми са доста слаби и постоянно се чупят и този втвърдител ми се видя добро решение. Надявам се да има ефект. 
4. Две летни лакчета на Flormar със звучните имена Haute Pink и Troll. И двата цвята ме грабнаха веднага (или по-точно аз тях) и изобщо не се замислях дали да ги купя. 
5. Дезодорантът на Nivea Invisible for black & white си го използвам по принцип и като видях, че е с 33% гратис на цена от 3.99лв. нямаше как да не го купя. 
6. Душ-гелът на Cottage с карамел всички го знаят вече, за това няма какво да кажа за него. Критерият е баща ми, който също одобри аромата. 
И последното е една покупка, която беше от случаен магазин Балсам-стик за устни Leocrema с арган. Преди време използвах крем за ръце на Leocrema и останах много доволна, за това като видях балсамчето нямаше как да не го взема за проба. 

Това бяха моите последни покупки и смятам за известно време да се огранича малко. 
Ако ви е интересен някой конкретен продукт ми пишете и ще се постарая 
да направя отделно ревю за него.
 А вие какво си купихте последно?   

Няма коментари:

Публикуване на коментар