понеделник, 13 юни 2016 г.

Моят ден #1 :)

Здравейтеее,
днес реших да ви разкажа как прекарах неделния ден. Признавам си, че крада идеята за рубрика от http://www.ninahaveheart.com/ . Просто това са ми едни от любимите й публикации, които изчитам на един дъх и много ме радват. Така реших и аз да изплагиатствам и да ви разкажа за моята неделя. 
Сутринта станах към 9ч., направих си сутрешната рутина и седнах да хапна от моето произведение наречено пица "Маргарита". Обичам докато похапвам да гледам и интересен филм и за това си пуснах Game of Thrones (страхотен сериал!).



Т.к. родителите ми бяха отишли на яз. Белмекен още предишния ден и аз реших след като хапна да се кача на колата и да се присъединя към тях. Докато си похапвах и си гледах сериалчето, брат ми се обади и ме помоли да го изчакам, защото и той искал да дойде. Дочаках го, качихме се в колата ми и тръгнахме най-после в 11:30. След един час вече бяхме на язовира и се радвахме на гледката и хубавото време. Е, почти.....в някакъв момент заваля малко дъжд, но нас това не може да ни изплаши, защото сме подготвени със шатри и каравани. :)

Аз съм си оптимистично настроена като цяло (понякога граничи с глупостта) и за това реших, че ще може и малко плаж да направя, за това тръгнах с бански, хавлия и слънцезащитен лосион. Е, да обаче не ми се получи плажуването :(. Подухваше ветрец и беше леееко хладно, та за това ми се размина събирането на тен.
Като цяло времето не беше съвсем лошо и имах възможност да се поразходя и да направя няколко снимки с телефона.












След като похапнахме и се помотахме още малко решихме, че е време да си ходим в късния следобяд и се започна едно велико събиране на покъщнината. Наистина имам чувството, че съм си вкъщи - всичко е предвидено, като посуда, вода, ток и разни други глезотии. Вече нямам търпение да се затопли времето и да отида и аз за няколко дни на язовира с палатката. И така след около час събиране вече бяхме готови да тръгваме. За по малко от час слязохме през Чаира до Сестримо и като се започна един дъжд...... но, докато стигнем вкъщи спря да вали.
Тъй като вече беше 19:00ч. аз си взех един душ, похапнах си малко торта, защото баща ми беше рожденик ......

.............. изгледах още една серия от Game of Thrones и заспах сладко.

А вашите почивни дни как преминаха? 
Посетихте ли на някое интересно място? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар