вторник, 7 юни 2016 г.

Нови придобивки #2

Здравейтеее,
днес ще ви покажа няколко нови неща, които си купих последната една седмица.



От много отдавна исках имитация на чантата на Chanel Le boy (тук) и един ден прост не се стърпях и си я поръчах он-лайн. Това беше първата ми грешка! Втората беше, че в момент на умопромачение реших, че искам да е винена, а не черна. Още щом отворих пакета и ми идеше да ревна. Чантата беше ужасна! Не ми хареса цвета, а и се оказа, че това което получих е нещо огромно, в сравнение с това което бях гледала на живо. Така че, ако някой реши, че я иска.....с удоволствие ще се разделя с нея.

Лятото вече силно се усеща и за това си поръчах и една блузка. Нищо особено не е, но цвета и якичката й ме омагьосаха (много харесвам якички). Типично мой стил е и е на смешната цена от едва 10лв.

Синята поличка си я взех от едно щурмуване на Terranova, за скромната сума от 19.99 лв. Вече малко започнах да съжалявам, че не си взех и бяла, но това е положението. Изключително удобна е, с джобчета и е 100% памук.

И малкото бижу което държа е лакчето на Golden Rose - Ice Chic № 85. Отдавна исках точно това жълто и най-после го имам в колекцията си. А утре ще има и NOTD с него, така че.... stay tuned. :)

Освен това си взех и още няколко благинки, за които съм изключително доволна.

"Дете 44" на Том Роб Смит ми беше в зимния wish list (тук). Когато и да я потърсех в книжарниците и все я нямаше. Последният път просто влязох да попитам ей така....за всеки случай, и хоп изненада! Имаха книгата. Естествено, че си я взех. Не че не можеше и он-лайн да я поръчам от някъде, но това ми беше оправданието да си се размотавам по книжарниците. :) Вече съм си измислила и ново оправдание за пред себе си. 
А какво е една книга без подвързия? Аз много обичам да си пазя книжките чистички и хубави и за това съм влюбена в тези дрешки за книжки. 

Красивата пеперудена дрешка си я взех от Хенд-мейд фест във НДК. Видях аз щанда със книжкодрешките и се запътвам на там. Две момиченца вече разглеждаха и се чудят да я купят ли точно тази дрешка или не......а аз само седя и гледам в ръцете им и се моля да я оставят, за да я купя аз. Дори бях решила да се пазаря, като цигане, с тях да си изберат друга и да ми я оставят на мен тази. За щастие се отказаха и аз я грабнах като орел плячката си. Вече я виждам като един от месечните ми любимци. 
Друго интересно нещо което си взех от фест-а е този красив пръстен от полимерна глина. 
Малко скъп, но за сметка на това красив (поне в моите очи). Сега се чудя с какво да си го съчетая, за да си го нося по-често лятото. 
Главното заради което реших да посетя този Хенд-мейд фест, бяха свещите на Gancini candles (тук). От блога на Ивчето - http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.bg/, разбрах за тези красоти и започнах да ги сънувам. Най-после и аз съм горд притежател на такава свещ и не смятам да оставам само с една, а да си набавя още. Божествени са! Моята е с аромат на шоколад и ванилия и като я показах на майка ми тя реши, че е нещо за ядене. 
  

Последното, което си взех, заедно със свещта, наистина беше за похапване - шоколад с лимонови и портокалови кори на "Модика БГ" ЕООД. Опитах го и ми хареса много, но почти целия го оставих на половинката ми, защото той обожава бял шоколад (за разлика от мен).

Забелязах, че отново прекалих с глезенето, но пък парите са за да се харчат. Нали? А вие с какво се поглезихте наскоро?

Няма коментари:

Публикуване на коментар