сряда, 29 юни 2016 г.

Празни опаковки #1

Здравейтеее,
посъбрах си малко празни опаковки и реших да ви ги покажа. Не мисля да има някаква цикличност в този тип публикации, защото по принцип не съм добър унищожител на козметика и доста бавно изразходвам нещата. Но пък ще се постарая да ви бъда максимално полезна с малкото ми подобни постове. Докато се захвана да направя няколко снимки на събраните опаковки и те взеха, че се понатрупаха и за това започвам директно на въпроса. 


Все пак реших да има някаква подредба, а не да показвам хаотично. Първата порция са продукти за тяло:

Душ-геловете на Oriflame от серията Discover не бяха нещо без което не мога да живея. Доста неикономични се оказаха. Аромата им е доста слаб и почти не се усеща дори и докато се къпя (за някой може и да не е минус това, но аз обичам дълго време и по много да ми мирише душ-гела). Съставът им не е особено еко (за мен това не е проблем). Преди време пробвах и други продукти от серията (душ-гел, ексфолиант и сапун) и мнението ми за тях е същото - т.е. серията  Discover не е за мен и повече не мисля да и давам шанс. И последно да кажа поне нещо хубаво за двата продукта - правеха обилна пяна. 
Душ-гелът на AVON Senses - Indulgent също не е уау продукт. Хареса ми, че опаковката му е цели 500ml. и е добър семеен продукт. Аз обаче го използвах сама и в някакъв момент ми омръзна и мислех, че няма да свърши никога. Аромата му докато съм в банята се усещаше много приятен и нежен, но 10 мин. след това няма и спомен от него. Пени се нормално и почиства кожата както всеки друг най-обикновен душ-гел. И тази покупка не смятам да повторя. 

Следващата порция продукти е грижа за косата:

Шампоанът на Schwarzkopf  и Клаудия Шифър - Essence Ultime си го бях купила в комплект с балсам, но него още не съм успяла да изразходя докрай. По принцип балсамите за косата са ми задължителен продукт, но бавно ми привършват и винаги имам по няколко. И да се върна на въпроса за шампоана - използвах го заедно с балсама от същата серия и ми харесаха. Косата ми оставаше мекичка и лесно се разресваше, но мисля, че серията за блондинки ми действаше по-добре. Въпреки това изразходих с удоволствие този шампоан. Не успя да направи косата ми невероятна, но и не я направи по-лоша. Имаше много мек и свеж аромат, който не мога да определя на какво ми напомняше. Въпросът е, че ми допадна. До колкото си спомням цената му беше около 8-9 лв. Има го вече във всяка дрогерия. 
За двата продукта на AVON от серията Naturals имам ревю (тук) и за това не смятам да се спирам на тях. 
За подхранващата терапия за коса на AVON от серията Advance Techniques имах големи надежди. Колежките ми доста хвалят точно тази серия и аз май бях пренавита и очаквах чудеса. Е, не се случиха! Продукта е доста икономичен за опаковка от едва 50ml., лесен е за употреба, но аз не видях някакъв ефект върху косата ми и за това не съжалявам, че вече свърши. 

Следват "ароматизиращите" продукти:

Дезодорантът на Nivea Invisible for black & white Pure много го харесвам и сега в тези горещини доста бързо изразходвам опаковките с които се запасих. Не мога да кажа, че ме предпазва от изпотяване кой знае колко, но все пак си върши доста добре работата и не мириша като прасе. Чувствам се много свежо и приятно и не съм забелязала никакви петна по блузите ми до момента. За мен това е достатъчно, за да продължа да си го купувам и да не търся друг. Въпреки, че розовият вариант - Clear май го предпочитам повече. :)
Парфюмната вода на Oriflame - Giordani White Gold е моят аромат! От години го използвам и винаги имам поне по едно флаконче от него в запас. От много приятели и познати съм получавала комплименти и са ме питали с какъв парфюм съм. Дори и приятелят ми когато го усети някъде, казва, че го свързва с мен и започва да се оглежда дали не съм наблизо. По описание на производителя ухае на мандарина, роза и пачули. Според мен пък ухае вълшебно! :) 
Третият аромат е на AVON - Today Tomorrow Always Amour. Парфюмът е с флорални нотки, но на мен ми беше някак сапунен аромата. Освен това не го усещах като много траен, но може и да съм си въобразила. Бързо го привърших и никой не ме е забелязал докато съм била с него (за мен това е показателно). 

Последните продукти са общи и само накратко ще ви досадя с тях, защото няма кой знае какво да се спомене:

За балсамчето за устни на Морава и това на Oriflame вече имам пост (тук) и няма да се обяснявам повече за тях. Само ще кажа, че това на Морава го изхвърлям не съвсем изразходено, но т.к. е с натурален произход бързо се развали и започна да мирише леко неприятно. 
Лакочистителят е съвсем обикновен и няма какво да ви кажа освен, че струваше около 1-2 лв. и когато нямам възможност да отида до Lilly си купувам от този.
Лакът също го изхвърлям почти пълен. Доста пъти опитвах, но така и не успях да се преборя с него. Първо - лакираше на резки. Второ - и след 50 часа пак не изсъхва. Довиждане ужасен лак!

Това успях да изразходя за няколко месеца. Тъй като съм натрупала доста козметика напоследък ще се постарая да изразходя наличното и да се огранича откъм покупки, но ще ми е трудно. Просто не мога да се боря със себе си и слабата си воля. :)

А вие много козметика ли изразходвате всеки месец?

Няма коментари:

Публикуване на коментар