петък, 24 юни 2016 г.

Нови придобивки #3

Здравейтеее, 
бях решила да си огранича малко покупките летните месеци, т.к. по-принцип не използвам много неща и не ми се искаше да се затрупвам. Обаче както винаги става при мен, правя обратното на това което си обещая. Това доведе и до тази публикация. Прекалих отново с разни неща без които можех да живея, но си имам слаб ангел и това е. А, да не забравя и широките пръсти. :) Разбира се, не съм купила всичко наведнъж, но може би за около две седмици се събраха доста неща и сега наистина вече си слагам забрана. Първата крачка вече е направена - сдържах се и не поръчах нищо от каталога на Oriflame, но ме съмнява, че ще успея да постигна това с Avon. И се надявам да нямам скоро ходене към София, защото там доста лошо залитам като вляза в Lilly или DM. Обаче стига толкова отклонения, а да пристъпя към въпроса. Ето с какво се сдобих в последно време. 



Започвам с продуктите на La Roche-Posay. От блога на Елена (тук) разбрах за промоцията на La Roche-Posay. От аптека от този списък си избирате една от трите кутийки с мостри - за чувствителна кожа, предразположена към зачервявания; хидратираща грижа за чувстнителна кожа и нетолерантна кожа предразположена към алергии. Аз избрах хидратиращата грижа. Никога не съм използвала медицинска козметика, защото съм смятала, че нямам нужда. Сега вече на 31 години реших, че е време да започна да се грижа за кожата си и се спрях на този вариант т.к. ми хареса идеята. От мостричките в безплатната кутия си избрах крема за лице Hydreane Legere, отидох до една от аптеките и си го закупих в пълноразмерен вариант за 22лв. При покупката на избрания продукт ти дават промоционална кутия с почистващи продукти в травъл размер - Rosaliac мицеларен гел за почистване и дегримиране,почистваща мицеларна вода пяна и Toleriane флуид за почистване и дегримиране. Освен промо кутията ми дадоха и кутия с мостри за чувствителна кожа, предразположена към зачервявания. 

Доволна съм от покупката си, защото по този начин ще имам възможност да тествам качествена козметика и ще мога да преценя кое е най-подходящо за кожата ми преди да го купя в пълен размер. Надявам се повече от представителите в България да разберат, че по този начин се прави бизнес - мострите са за клиенти, да опитат и да преценят кое да купят, а не за продавач-консултантите, които си ги прибират и така ни губят като клиенти. Стига толкова прочувствени излияния от мен - мисълта ми беше, че останах доволна от идеята и продукта. 
Следващите продукти са за грижа за тялото. 

Първа е гъбката за баня на Oriflame, струваше около 1.50лв. Преди време си бях купувала същата и много ми хареса. За това сега пак си я закупих, като видях, че я има в каталога. А пък аз обичам често да си сменям гъбите, защото все пак в тази влажна среда в банята се завъждат доста бактерии. 
Следващото е мултифункционалния крем на Oriflame от серията Essentials с аромат на диня. Ухае страхотно, но само около час и после се губи аромата. Цената му беше около 5 лв., но в настоящия каталог виждам, че го няма вече. 
Муса за под душ на Avon от серията Planet Spa е нещо съвсем ново като продукт за мен. Изследователската ми душа нямаше как да го пропусне. Съдържа екстракт от моринга и масло от мента. Цената му в настоящия каталог е 6.90лв. 
От същата серия на Avon (Planet Spa) си взех и серум за шия и деколте с екстракт от колумбийско кафе. Цената му беше 3.90лв. на промоция, но едва ли ще го пробвам сега, т.к. пише, че кожата не трябва да се излага на слънце при използването му. Ще остане за есента вероятно. 
Лятото ми е прекалено горещо и лепкаво, за да ползвам лосиони за тяло и за това варианта с такъв за под душа ми се стори идеален. Запасих се с два - един на Avon от серията Skin So Soft и един на Nivea in-shower body milk. За сега пробвах само този на Avon, но все още не съм си изградила мнение от едно ползване, за това ще си задържа коментара. 
Следващата серия продукти са за коса. 

Два от продуктите са на Avon (естествено). Маската за коса от серията Advance Techniques от доста време я заглеждам и най-после се реших да си я взема за проба. За всеки тип коса е, с арганово масло, в настоящия каталог е на цена 8.50 лв. Другият продукт е известния на всички серум за сухи краища. Няма какво да кажа за него, защото вече доста се е изписало в блог-пространството, а и още не съм го използвала достатъчно, за да си изградя мнение. Последният продукт е на марката MasticSpa (тук) - Mastic Oil грижа за косата с SPF 15 от сп. Grazia (тук). В списанието за месец май имаше подарък продукт от същата марка и останах доволна от него. Надявам се и олиото за коса да не ме разочарова. 
Останаха само още няколко дреболийки за които да ви кажа по две-три думи. 

Зеленият лакочистител на Lilly от скоро го използвам и съм възхитена от него, за това си го купих в голяма опаковка и вече ни смятам да оставам без него. 
Лакчето на Avon от новата им серия е в много подходящ цвят за лятото и съм замислила няколко морски маникюри с него. В каталога беше на промоция - 3.90 лв.
От Oriflame си взех един втвърдител за нокти, защото моите са ужасно чупещи се. За съжаление цената не си я спомням, а и не го намирам в новия каталог. 
Спиралата на  Avon Luxe е в кафяв цвят, защото аз съм доста светла и съм си внушила, че такива спирали ми стоят по-естествено. Тази конкретно я взех, защото е със серум за растеж. В настоящия каталог е на цена 17.90 лв. 
Последно показвам две неща, които не са козметични, но много им се радвам. 

Сандалките си ги взех от TendenZ за 35 лв. Този тип с платформа и каишка на глезена са ми много удобни и може да очаквате аутфит с тях скоро. :)
Книгата си я закупих от книжарница Orange (тук) и е от криминалната поредицата на Агата Кристи. Много харесвам заплетените истории, които описва и съм решила да си събера цялата колекция. За сега имам само четири от книгите. А и освен това ще я включа в предизвикателството ми за четене за 2016 г. (тук). 

Това бяха последните ми покупки. Ако нещо ви е харесало ми оставете коментар и 
ще му направя самостоятелно ревю. 
А вие какво си купихте последно?

Няма коментари:

Публикуване на коментар