сряда, 1 юни 2016 г.

Любимци Май

Здравейтееее, 
днес съм решила да ви покажа любимите ми неща за месец май. Направих снимки, сложих си нещо сладко за похапване, седнах да пиша и ..... се вбесих. Пускам компютъра и няма нет! Това е едно от многото неща които ме изкарват от равновесие. Наскоро ни смениха доставчика и аз изпаднах в ужас, яд, паника.... Зазвънях веднага на оператор, който започна да ме разпитва за всевъзможни безинтересни за мен неща и да ме врънка за информация. "Ами какъв ви е рутера? " Бял е! Какъв да бъде! "Имах предвид марката му?" Ами така кажи бе човек, аз още не чета мисли. И така точно 5 минути в любовни обяснения за рутера и какво трябвало аз да направя после. С една дума ужасна история. Искам си стария доставчик - звънях по телефона и след 20 до 30 минути идваше някое от любезните момчета-техници, черпех го лимонада и докато я изпие компютърчето в долния десен ъгъл светваше щастливо и аз си имах връзка със света. Но стига с тези излияния, след час мъка вече имам нет и мога да ви покажа моите любимци. 
Смятам да започна с козметичната част първо и после ще премина към духовната. :)
Започвам с почистващата маска за лице с минерали от Мъртво море на AVON. Не съм много редовна в използването й, но когато го правя, кожата на лицето ми след това е много мекичка и свежа. Мога да живея и без маска, но ми харесва да се глезя, а точно тази си  е истинско домашно СПА. Мирише ми много приятно и свежо и използването й не отнема повече от 10 минути от времето ми. 


Следващото нещо което използвах почти всеки ден от месеца беше, и все още е (дори си купих и още едно, просто за да си имам), дезодорантът на NIVEA - Invisible for black and white. Много ми харесва и ме кара да се чувствам свежа. Вярно, че и времето все още не е прекалено горещо, но за момента ми е идеален и не оставя никакви петна по дрехите ми. 

Другото, което много харесвам и използвах през целия месец бяха балсамчето за устни на MAYBELLINE - Baby Lips и лакът за нокти на Golden Rose prodigy gel №3. Балсамът е много приятен, със съвсем лек прасковен цвят (за мен си е направо невидим), хидратира устните ми много успешно и за доста дълго. Мисля, че открих своя балсам. А лакчето го използвах основно, за да прикрия недостатъците на ноктите ми. Успях да изпочупя няколко нокътя и то жестоко, за известно време бях и без лак, а основно със заздравители. Във момента в който ми се пооправиха ноктите, веднага започнах да се мацотя с този лак, защото той се слива почти с кожата ми и така не си личаха много безформените ми нокти. Вече мога да си отдъхна, защото те порастнаха и ще си правя пак публикации тип NOTD. :) 

Последното от козметиката което най-много носих и ми хареса този месец бяха озаряващите перли на AVON. Много приятен розов цвят имат, и е достатъчно да направя 1-2 движения с четката по скулите ми, за да изглеждам свежо и естествено. Смятам, че с тях определено не съм сгрешила като покупка. 

До тук с козметиката. Сега ще ви покажа и няколко random нещица, които ми бяха сред любимите за месеца. 
Започвам с жасминовия чай на AHMAD TEA. Първо ми хареса кутията и го купих, след като го отворих вкъщи ми харесаха опаковките на самите сашета, а щом опитах чая вече бях влюбена. Много нежен и приятен аромат и вкус. Харесва ми да го пия с малко мляко, колкото и странно да изглежда. Това определено е моят чай. Другото ми любимо нещо за месеца бяха ягодите. Отдавна не бях яла толкова много ягоди. Но пък сега ми бяха адски вкусни в сравнение с предишните години. Жалко, че вече почти свършиха свежите плодчета, но аз се запасих като си сложих няколко кутии във фризера. Не е същото като да са сега отбрани, но е и по-добре от нищо. 

Имам си и подарък от една колежка - най-красивата гривничка. Колежката ми прави много хубави моделчета и т.к. моята китка е направо детска, все не успявах да си намеря точната гривна. Разбрахме се с нея за цвят и размер и след няколко дни тя ме зарадва. Гривничката беше точно за моята ръка и цвят на кожата и аз много си я харесах. Естествено, че веднага започнах да си я нося и ми стана любим аксесоар. 

Имам си и любими филм и сериал тази месец. След екскурзията ми до Черна гора и Хърватска (тук) се вдъхнових и аз да започна да гледам толкова известния сериал Game of  Thrones.  Все пак е сниман в Дубровник и ми се прииска да видя сцените заснети там. Първоначално ми се стори, че ще е безинтересен, но още с края на първата серия вече нямах търпение да си пусна втората и да видя какво ще се случи. Много е динамичен сценария, с много герои, едни отпадат, на тяхно място се появяват нови. А и да не забравя да кажа, че в целия първи сезон се радваме на красавеца Джейсън Момоа. Изобщоооо много интересно. Препоръчвам го, ако все още има някой да не го е гледал. А ето и един трейлър към него:



Филмът, който ме впечатли този месец вече е доста стар, но аз чак сега успях да го изгледам. Става въпрос за The Man from U.N.C.L.E. Самия факт, че режисьор е Гай Ричи е достатъчен, за да искате да изгледате свежото филмче. Действието се развива по време на Студената война. Двама агенти - руски и американски, се налага да работят заедно в една мисия. Филмчето е доста забавно и стилно и се чудя, защо не съм го изгледала по-рано. А ако ви се гледат готини fancy сладури и вие не трябва да го пропускате. Двамата актьори са супер сладки. Ето и официалният трейлър към филма: 



Освен филмчето и сериала, имаше и една книга която адски ме впечатли. "Търговецът" от Джефри Арчър. Това е поредната негова книга която изчитам на един дъх. Просто този писател има много завладяващ стил и не те оставя в неведение за нищо от случващото се - всяка случка е описана от гледната точка на различните герои. Няма да ви разкривам нищо от сюжета, за да ви бъде интересно, ако решите да я прочетете. 

И сега последно - песента която ме вдъхновяваше и подготвяше за лятото е Margaret - Cool me down:




Надявам се, че моите любимци са ви били интересни. 
А кои бяха вашите за месец май?



Няма коментари:

Публикуване на коментар